Salg

I Uni Economy er opprettelse av tilbud, overføring av ordre og utsending av faktura designet for brukeren. Salg har aldri vært så enkelt.
 

Full oversikt med nøkkeltall

Hvor mye har jeg omsatt for denne måneden? Hva med denne uken? Betaler kundene? Ha alltid oppdaterte nøkkeltall på fremsiden. På den måten får du raskt oversikt over omsetningen, ubetalte fakturaer og ordrereserve. Tilpass startbildet slik du selv ønsker.

 

Automatiske prosesser bidrar til god arbeidsflyt

Med et raskt og effektivt salgsbilde går det som en lek å registrere nysalg. Slå opp kunden, enten internt eller via 1880. Legg på produkter, antall, pris og rabatt. Trykk på lagre og send. Systemet tar seg av resten.

 

La systemet finne ut hvordan fakturaen skal sendes

Skal fakturaen printes? Sendes på epost, eller kanskje via EHF? Det trenger ikke du å bry deg med. La systemet selv finne ut hvordan kunden enklest kan motta fakturaen din. Trykk på send-knappen når du lagrer, så sender Uni Economy fakturaen til kunden basert på hvilken informasjon som ligger på kunden.

 

Repeterende faktura

Har du kunder som abonnerer på varer eller tjenester hos deg? Sett opp repeterende faktura eller ordre. Så kan systemet håndtere både fakturering, bokføring, utsendelse - og innbetaling*


*Automatisk registrering av innbetaling forutsetter Autobank

 

Status: Ubetalt

Ubetalte fakturaer er kjipt, men heldigvis er det enkelt å sende vennlige påminnelser til kunder gjennom Uni Economy. Filtrer de ubetalte fakturaene dine og send et varsel til de det gjelder. Og dersom det ikke fører frem kan du velge å bruke en av våre inkassointegrasjoner.

 

Egen markedsplass

Aktiver integrasjoner og tilleggsfunksjoner i markedsplassen.

Visste du forresten at Fakturaprint kun koster 12,- pr utsendelse? Ingen manuelle oppgaver. Dersom du selv skal sende en faktura i posten koster et frimerke 17,-